Activiteiten

ISPO presenteert nieuwe producten en diensten.

‘S Werelds grootste sportbeurs wordt dit jaar voor het eerst als online evenement gehouden. Van 1 tot 5 februari zullen meer dan 500 internationale bedrijven nieuwe producten en innovaties presenteren op ISPO Munich Online. Daarnaast zal het digitale conferentieprogramma met circa 80 lezingen en paneldiscussies en meer dan 100 workshops een belangrijke impuls geven aan retailers en de sport- en outdoorbranche.

Sport is sterker.

Op alle dagen van het evenement hebben eindgebruikers de mogelijkheid om onderwerpspecifieke sessies in gratis openbare streams te volgen. Binnen enkele dagen begint de eerste digitale editie van ISPO München met het motto “Sport is sterker”. Een week lang zullen besluitvormers uit de internationale sportindustrie ideeën uitwisselen en belangrijke aspecten bespreken rond de hoofdthema’s gezondheid, duurzaamheid en creativiteit.

Expo Area.

Dit is wat bezoekers van de digitale vakbeurs te wachten staat Meer dan 500 internationale bedrijven hebben zich aangemeld voor de Digital Industry Summit. Onder andere adidas Terrex, Gore-Tex, icebreaker, Mammut, myclimate en unzer zullen tijdens de eerste week van februari met hun eigen brandrooms in de Expo Area vertegenwoordigd zijn. Daar presenteren de merken hun noviteiten en producten aan de hand van foto’s, presentaties en video’s. Tegelijkertijd kunnen deelnemers via de brandroom direct persoonlijk contact leggen met de bedrijven.

ISPO Munich Online Conference.

Veel onderwerpen zijn gericht op retailers. Hoe helpt digitalisering om retail klaar te maken voor de toekomst? Wat doet de industrie om de doelstellingen voor sociale ontwikkeling (SDG’s) van de VN te bereiken? Welke sociaal-politieke relevantie heeft het sportaanbod bij de pandemie? Antwoorden op deze en vele andere vragen worden gegeven door de ISPO Munich Online Conference. In ongeveer 80 presentaties en paneldiscussies en in meer dan 100 workshops en masterclasses bespreken vertegenwoordigers uit verschillende branches oplossingen, kansen en visies. De voertaal van de algemene conferentie is Engels, individuele programma-items zullen in het Duits worden gehouden.

Openbare streams.

Naast de vakbezoekers krijgen eindgebruikers dit jaar voor het eerst de mogelijkheid om digitaal deel te nemen aan ISPO München. De Public Streams bieden elke avond gratis sessies aan over verschillende onderwerpen. Deze variëren van filmvertoningen van de European Outdoor Film Tour en het Freeride Film Festival tot trainingen met Blackroll, Peloton en Technogym, tot de “Sustainability & Safety Talk” met ABS en PYUA.Digitaal uitnodigingsinstrument voor hoge bezoekersfrequentie. Om het gevoel te bevorderen van een on-site branche-ontmoetingsplaats en netwerken, zelfs in een virtuele omgeving, ondersteunt Messe München de deelnemende bedrijven, zoals Dr. Jeanette Friedrich, Global ISPO Group Director, uitlegt: “Ongeacht of het nu online of on-site is, de juiste bezoekers zijn cruciaal voor een geslaagd evenement. Met onze digitale uitnodigingstool bieden we alle exposanten en partners de gratis mogelijkheid om hun belangrijkste contacten op een eenvoudige manier uit te nodigen. Zo zorgen we ervoor dat internationale handelaren en stakeholders het virtuele format bezoeken. ” Met de uitnodigingstool kunnen exposanten klanten en partners onbeperkt gratis tickets voor de Expo Area bieden. “We kijken er echt naar uit om al onze partners, collega’s en vrienden in de branche weer te ontmoeten, in ieder geval digitaal, en samen verder te gaan!” concludeert Friedrich.

Voor specifieke informatie wat er elke dag wordt gepresenteerd of voor toegang ga je naar ISPO München.

Gerelateerde artikelen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button